poniedziałek, 15 maja 2017

#5 Portret: Paulina Pieśla

Witam!
Nie ma to jak spacerek po parku pewnego pięknego, słonecznego dnia. . . Tak, to właśnie ten dzień. Dzisiaj. Pogoda jak na złość coraz częściej przypomina o wakacjach, które dopiero za półtora miesiąca. . . Wracając do rzeczy, po chwili przerwy od rysowania znów powracam z kolejnym portretem. 😊

Blogerka Paulina Pieśla z bloga Zakochanawkolorkach, czas 3h, format A5, ołówek KOH-I-NOOR 5B
Refka: Instagram KLIK




Z rysunku jestem zadowolona, chociaż przyznam, nie było łatwo, szczególnie z biżuterią na szyi, ale coś w końcu wyszło. ☺ Jestem gotowa na kolejne portretowe wyzwania! Również przypominam o możliwości zamówienia u mnie rysunku [Email: WajletArt@wp.pl] Gorąco zapraszam!

Będzie mi miło jak polecisz bloga znajomym. 
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, dają naprawdę dużą motywację. 💞

❤💙❤ 

16 komentarzy:

  1. Pięknie! zazdroszcze talentu mi niestety nie był on pisany :/

    zapraszam do siebie

    http://pannazaczytana.blogspot.com/2017/05/7-lekkosc-anna-starmach-maria-kruczek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek 😆
    Ile kosztuje u Ciebie taki portrecik jakby się chciało zamówić? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😃 To zależy od formatu i czasochłonności. 😊 Od 20 do 100zł. :)

      Usuń
  3. Piękne! *.* Masz talent! Ja też lubię rysować, ale dopiero się uczę...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;3 Co najbardziej lubisz rysować? 😊

      Usuń
  4. Śliczny rysunek . Ja na szczęście już po maturach i całymi dniami siedzę sobie na słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Artystyczna dusza😁 super rysunek, uwielbiam czarno-białe połączenie😊
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rysunek, chciałabym mieć taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Że też mi się taki talent nie trafił. ;( tylko talent do pecha ;)
    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) Może akurat gdzieś tam w Tobie ten talencik drzemie, tylko musisz go obudzić :) Powodzenia ❤

      Usuń
  8. Wow świetna praca i bardzo ładnie narysowałaś Paulinę :)

    OdpowiedzUsuń