piątek, 5 maja 2017

#1 Post Pierwszy

Hej, hej, hej!

Oto rozpoczynam kolejny rozdział w moim życiu - młoda artystka. To nie pierwsza moja przygoda z blogowaniem, albowiem już kiedyś prowadziłam bloga, lecz o całkiem innej tematyce, zresztą zmienianą trzy razy w ciągu jego istnienia. Zdecydowałam się założyć nowego, aby nie wracać już do czegoś co było... minęło. A czas biegnie.

Na tym blogu na bieżąco będę wrzucać moje najnowsze rysunki i szkice. Może nie są idealne, ale wciąż się uczę. Postanowiłam sobie że w tym roku wezmę się za siebie i kiedy tylko znajdę czas będę ćwiczyć rysowanie i nie poddam się, chociażby chciał rozleniwić mnie najmocarniejszy leń. ☺ Może być ciężko, ale liczę na motywację z Waszej strony. Miło jeśli zechcesz mi potowarzyszyć i zaobserwujesz bloga :) Czekam również na Wasze oceny i opinie na temat moich rysunków. Z chęcią przeczytam.

Dla najaktywniejszych przewiduję bonusy. ☺ Rysunki dedykowane tym osobom ("Speszyl for you"), wywiad oczywiście opublikowany później na blogu lub obniżka kilkunastu % na rysunek na zamówienie ♥

Psst. Od dłuższego czasu składam sobie na zdawkę prawojazdy i marzę o własnym quadzie. Z chęcią podejmę się narysowania czegoś na zamówienie. Jeśli jesteś zainteresowany, śmiało pisz tutaj w komentarzu lub na mój email: Wajletart@wp.pl

Wiedźmin (Maul Cosplay), czas 4h, format A5, na podstawie refki: Klik



❤💙❤

1 komentarz:

  1. Może być ciekawie. Obserwuję! ;)

    Dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń