czwartek, 31 sierpnia 2017

#8 Portret: Izabela Okrój

Hejka!
Ostatni tydzień wakacji leci nieubłaganie, aż trudno uwierzyć że w następny poniedziałek już zacznie się szkoła... A Wy jak tam, przygotowani na szkolny start?

Korzystając z ostatnich wakacyjnych dni jeszcze zanim mam więcej wolnego czasu postanowiłam coś narysować i tak oto powstał portrecik ślicznej blogerki Izy z bloga izabelaokroj blog


Refka: KLIK

Praca nad rysunkiem zajęła mi 2h, to stosunkowo mało w porównaniu do innych moich portretów. Ołówek jak zwykle 5B KOH-I-NOOR (polecam! świetnie się nimi cieniuje) Tym razem jak widzicie postanowiłam odrobinę urozmaicić zdjęcia o ozdobne dodatki, zawsze byłam ciekawa jak by to wyglądało i czy nie rozpraszałoby uwagi... i jestem mile zaskoczona, zdjęcia wyszły rewelacja! Dodatki dodają fajnego akcentu, szczególnie moja ulubiona zawieszka. ❤

A Wy co sądzicie?

21 komentarzy:

  1. Jaki ty masz talent :O Ten rysunek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę dobrze, jestem zachwycona zegarkiem!
    Pozdrawiam,
    Asobu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super portret 😍 ja też rysuje 😊 zapraszam do siebie💋
    Moja twórczość na natchniona666.blogspot.com
    Mój blog lifestyle:
    inspiracjenatchnionej.blogspot.com
    Pozdrawiam 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona marka ołówków :) I jeden z bardziej używanych miękkości.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow naprawdę efekt wyszedł rewelacyjny.Gratuluje :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 godziny to bardzo mało. Jeśli rysuję coś wymagającego, to czasem mi cały dzień schodzi.
    Śliczny portret. :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah znam ten ból :D Z większymi formatami też schodzi mi duużo czasu, dlatego lubię rysować na mniejszych :)

      Usuń
  7. Ślicznie! Zazdroszczę talentu :)
    https://maminetestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczne! <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń