czwartek, 24 sierpnia 2017

#7 Portret dziewczyny z Cat Ear Headphones

Witajcie Kochani!
Po długiej przerwie, licznych dylematach i przemyśleń na nowo powracam do blogosfery i przychodzę do Was z wakacyjnymi rysunkami.
Przeglądając pinteresta natknęłam się na niezwykłe słuchawki... śliczne, słodkie i stylowe... urzekły mnie te uszka ❤ Cat Ear Headphones zainspirowały mnie do stworzenia kolejnej pracy na której nie mogło ich zabraknąć! :) 


Refka: KLIK
Zastanawiałam się nad dodaniem niebieskiego koloru w miejscach podświetlenia LED ale ostatecznie zrezygnowałam. Może w kolejnym rysunku to wypróbuję :) 


Hmm co by tu teraz narysować? Ktoś ma jakiś pomysł? :)

25 komentarzy:

  1. Masz talent!! Świetny rysunek :) jestem pod wrażeniem detali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko! Jak ty pięknie rysujesz! Masz talent, więc go nie marnuj!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go nie zmarnuję :D Dziękuje i również pozdrawiam <3

      Usuń
  3. śliczny rysunek; naprawdę masz wielki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ale sam talent nie wystarczy :p Trzeba ćwiczyć i ćwiczyć :)

      Usuń
  5. masz talent, przeslodki ten kursor ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dopracowane detale 😉 ja jedynie potrafię przerywać postaci animowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny rysunek popracuj jeszcze nad skróconą perspektywą w przypadku rysowania oczy <3 masz talent https://mniejnizwiecejpowaznie.blogspot.com/2017/08/hitler-czyli-zwyciestwo-inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rysunek ;D też czasami rysuje, ostatnio mniej niestety :D

    MÓJ BLOG

    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Za zaproszenie również, już zerkam :D

      Usuń
  9. Chciałabym umieć tak rysować. Czekam na następne Twoje prace :)
    Pozdrawiam!

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście ładne te słuchawki :) A Ty ładnie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko zawsze marzyłam o takim portrecie . MEGA !

    OdpowiedzUsuń