środa, 28 czerwca 2017

#6 A'la Tatuaż - Eyeliner #1

Hej hej hej! Dawno mnie tutaj nie było... Koniec roku szkolnego i mnóstwo rzeczy na głowie, a czas leci nieubłaganie. Ale wróciłam, co prawda z postem który planowałam dodać wcześniej. Tym razem wpadł mi w ręce eyeliner, a na pierwszy ogień poszedł nadgarstek. A'la tatuaż w moim wykonaniu :)



Od niedawna a dokładnie od wczoraj ruszył fanpage tego bloga na który również można pisać w wiadomości zamówienia oraz pytania :) Facebook: Wajlet Art


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda :) Ja mam zamiar sobie kiedyś zrobić tatuaż na nadgarstku :D
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci to wyszło, szkoda tylko że zmazywalny :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może kiedyś zdecyduję się na prawdziwy tatuaż:) Narazie sobie potestuję tak :p

      Usuń
  3. Świetny efekt :) Oglądałam Twoje prace i stwierdzam, że masz wielki talent <3 Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń