niedziela, 14 maja 2017

#4 EnglishArtBook ▶1◀ Jewellery

Today I . . . Dziś ja postawiłam na naukę angielskiego. Dla mnie ten język jest niezwykle ważny i chciałabym się nim biegle posługiwać, ale ciągle brak mi znajomości dużej ilości słówek . . . a słówka to podstawa. Otworzyłam więc słownik i wybrałam kilka zwrotów do nauki, przy tym oczywiście rysując. Powstały takie oto bazgrołki 😊

1. Jewellery



Mój sposób na naukę języka angielskiego: otwieram słownik i szukam słówek jakich jeszcze nie znam lub które chcę sobie utrwalić. Następnie tworzę obrazek, wymyślam i zapisuję obok kilka zdań o tym (ewentualnie czasem cytaty gdy nic mi nie przyjdzie na myśl 😉). Gdy nie znam jakiegoś słówka sprawdzam w słowniku. Jak skończę przeglądam sobie i czytam na głos, ćwicząc przy tym wymowę. Ze względu na to, że jest napisane estetycznie, chętniej zaglądam niż do drukowanych tekstów. Podsumowując, za jednym razem "nauka" pisowni, wymowy, układania zdań i pracy ze słownikiem. Wyraz nauka dałam w cudzysłowie, bo to samo wchodzi do głowy 😏 Szczególnie  polecam tę metodę wzrokowcom, ale i kinestetykom. Dodam, że kiedy sama o czymś piszę i używam nieznanych dotąd słówek/wyrażeń one w większości same się w głowie zakodują.

Tłumaczenie: "Ostatni naszyjnik Atlantydy długo przemierzał fale oceanu. Zatrzymał się na Nieśmiertelnej skale na południu Lyrim. Czarującą biżuterię znalazła Tritanna w kryształowej nocy. Serce Atlantydy jest zamknięte w naszyjniku... Pewnego dnia serce zacznie bić..."

❤ Słówka ❤
anchor - kotwica
amazing girl - niesamowita dziewczyna
pearls- perły
key - klucz
shark - rekin
feather - pióro
jewellery  - biżuteria

Kolejne tego typu posty pojawią się już wkrótce. Nie przegap. 😉

❤💙❤ 

6 komentarzy:

  1. Maturę z angielskiego zdałam z wynikiem 97%, przyleciałam do Liverpoolu, podeszłam do pierwszego autobusu i zapytałam, czy jedzie do Lime Street. Coś odpowiedział. Do dziś nie wiem co. W angielskim najgorszy jest akcent. Co miasto to inny. W pracy spotkałam się też z tym, że Brytyjczyk nie rozumiał innego Brytyjczyka. To jak my mamy to zrozumieć? Stawiaj wszystko na słówka, czyli tak, jak robisz. Najmniej przejmuj się gramatyką, bo oni i tak sami mają z tym problem. Powodzenia.
    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, jednak jak ja mam np. 200 czy więcej słówek do nauki to już się nie da tworzyć obrazków, bo trwałoby to wieczność :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja 😐 Ale jeśli nie jest to z dnia na dzień warto byłoby rozłożyć je sobie na kilka dni i uczyć się partiami materiału 😉

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Życzę wytrwania w nauce :D

    OdpowiedzUsuń